Young & Connected

Young & Connected is de uitgeverij van onder andere de kinderkrant Kidsweek en de jeugdkrant 7DAYS. Eerder vormden zij onderdeel van de Persgroep maar sinds enkele jaren staan zij op eigen benen. Voor hun TV campagnes werken zij al enkele jaren samen met VLA Films.

Kidsweek Commercials

Kidsweek is een kinderkrant voor kinderen van 7 t/m 12 jaar die wekelijks op de mat valt. De krant staat vol met nieuws, shownieuws, films en games. Zaken die kinderen leuk en interessant vinden. Uitgangspunt voor de commercials is altijd geweest om dit zo goed mogelijk te benadrukken, maar wel op een manier die opvalt tussen alle andere kleurrijke campagnes.

Ook in 2017 maakten wij de nieuwe TV & online campagne voor Kidsweek. VLA Films was verantwoordelijk voor zowel het concept alsook de productie. ‘Dankzij het lezen van de Kidsweek weet je meer’, dat was het uitgangspunt. Daarom bedachten wij een commercial die daar nog een flink schepje bovenop deed.
De commercial is 8 weken lang te zien bij NPO, RTL, Disney en Nickelodeon.

Al 5 jaar achter elkaar maken wij een nieuwe commercial die er tussenuit springt. En met succes. In 2013 en 2014 mocht Kidsweek dankzij de commercials 8.000 nieuwe abonnees bijschrijven. In 2015 draaiden we een tv-commercial met Sanne Wallis de Vries als voice-over en met een bijrol.

7Days

De 7Days is de krant voor de iets oudere doelgroep. Ook in deze krant draait het om nieuws en entertainment maar de doelgroep is lastige te bereiken. Deze jongeren begeven zich liever op internet met een smartphone in hun handen. Om te benadrukken dat een ‘krant’ en een jong/hip leven best samen kunnen gaan lanceerden we een tv-commercial die dit laat zien.